Goed uitgewerkte concepten, branding waarop een merk kan bouwen en websites die perfect hun functie vervullen. Daar krijgen wij het warm van. Wij werken vol passie samen met onze opdrachtgevers om prachtige producten te realiseren.

Goed uitgewerkte concepten, branding waarop een merk kan bouwen en websites die perfect hun functie vervullen. Daar krijgen wij het warm van. Wij werken vol passie samen met onze opdrachtgevers om prachtige producten te realiseren.

Goed uitgewerkte concepten, branding waarop een merk kan bouwen en websites die perfect hun functie vervullen. Daar krijgen wij het warm van. Wij werken vol passie samen met onze opdrachtgevers om prachtige producten te realiseren.

Goed uitgewerkte concepten, branding waarop een merk kan bouwen en websites die perfect hun functie vervullen. Daar krijgen wij het warm van. Wij werken vol passie samen met onze opdrachtgevers om prachtige producten te realiseren.

Goed uitgewerkte concepten, branding waarop een merk kan bouwen en websites die perfect hun functie vervullen. Daar krijgen wij het warm van. Wij werken vol passie samen met onze opdrachtgevers om prachtige producten te realiseren.

Dit is wat wij doen.
Branding / visual identity / art-direction / campagnes / typografie / infographics / way-finding

Web design / webshop / online content / social campagnes / mailchimp templates / applicatie ontwerp

Dit is wat wij doen.
Branding / visual identity / art-direction / campagnes / typografie / infographics / way-finding

Web design / webshop / online content / social campagnes / mailchimp templates / applicatie ontwerp

Dit is wat wij doen.
Branding / visual identity / art-direction / campagnes / typografie / infographics / way-finding

Web design / webshop / online content / social campagnes / mailchimp templates / applicatie ontwerp

Dit is wat wij doen.
Branding / visual identity / art-direction / campagnes / typografie / infographics / way-finding

Web design / webshop / online content / social campagnes / mailchimp templates / applicatie ontwerp

Dit is wat wij doen.
Branding / visual identity / art-direction / campagnes / typografie / infographics / way-finding

Web design / webshop / online content / social campagnes / mailchimp templates / applicatie ontwerp

Pablo Marin

Pablo Marin

Het creatief kanon. Niks is te gek, alles is mogelijk. Zijn ideeën zijn zoals hij zijn eten graag ziet: hot & spicy.

pablo@mar-mer.nl →

Pablo Marin

Het creatief kanon. Niks is te gek, alles is mogelijk. Zijn ideeën zijn zoals hij zijn eten graag ziet: hot & spicy.

pablo@mar-mer.nl →

Pablo Marin

Het creatief kanon. Niks is te gek, alles is mogelijk. Zijn ideeën zijn zoals hij zijn eten graag ziet: hot & spicy.

pablo@mar-mer.nl →

Pablo Marin

Het creatief kanon. Niks is te gek, alles is mogelijk. Zijn ideeën zijn zoals hij zijn eten graag ziet: hot & spicy.

pablo@mar-mer.nl →

Pablo Marin

Het creatief kanon. Niks is te gek, alles is mogelijk. Zijn ideeën zijn zoals hij zijn eten graag ziet: hot & spicy.

pablo@mar-mer.nl →

Sunny de Graaf

Sunny de Graaf

Onze creatieve fijnproever. Brengt alle bruikbare ideeën samen zonder het gestelde doel uit het oog te verliezen.

sunny@mar-mer.nl →

Sunny de Graaf

Onze creatieve fijnproever. Brengt alle bruikbare ideeën samen zonder het gestelde doel uit het oog te verliezen.

sunny@mar-mer.nl →

Sunny de Graaf

Onze creatieve fijnproever. Brengt alle bruikbare ideeën samen zonder het gestelde doel uit het oog te verliezen.

sunny@mar-mer.nl →

Sunny de Graaf

Onze creatieve fijnproever. Brengt alle bruikbare ideeën samen zonder het gestelde doel uit het oog te verliezen.

sunny@mar-mer.nl →

Sunny de Graaf

Onze creatieve fijnproever. Brengt alle bruikbare ideeën samen zonder het gestelde doel uit het oog te verliezen.

sunny@mar-mer.nl →

Onze werkwijze

Onze werkwijze

Onze werkwijze

Onze werkwijze

Onze werkwijze

1. Een functionele date

Wij beginnen met een oriënterend gesprek geheel op onze kosten om elkaar beter te leren kennen. Hier bespreken wij de opdracht en stellen wij elkaar de vragen die nodig zijn om tot de essentie te komen. Na dit gesprek stellen wij een offerte en debriefing op.

1. Een functionele date

Wij beginnen met een oriënterend gesprek geheel op onze kosten om elkaar beter te leren kennen. Hier bespreken wij de opdracht en stellen wij elkaar de vragen die nodig zijn om tot de essentie te komen. Na dit gesprek stellen wij een offerte en debriefing op.

1. Een functionele date.

Wij beginnen met een oriënterend gesprek geheel op onze kosten om elkaar beter te leren kennen. Hier bespreken wij de opdracht en stellen wij elkaar de vragen die nodig zijn om tot de essentie te komen. Na dit gesprek stellen wij een offerte en debriefing op.

1. Een functionele date

Wij beginnen met een oriënterend gesprek geheel op onze kosten om elkaar beter te leren kennen. Hier bespreken wij de opdracht en stellen wij elkaar de vragen die nodig zijn om tot de essentie te komen. Na dit gesprek stellen wij een offerte en debriefing op.

1. Een functionele date

Wij beginnen met een oriënterend gesprek geheel op onze kosten om elkaar beter te leren kennen. Hier bespreken wij de opdracht en stellen wij elkaar de vragen die nodig zijn om tot de essentie te komen. Na dit gesprek stellen wij een offerte en debriefing op.

2. Stategisch antwoord

Hier begint het spannend te worden. Op basis van ons gesprek stellen wij een strategie vast. Met deze strategie gaan wij het gewenste resultaat behalen. Tijdens het maken van de strategie stellen wij ook een planning op.

2. Stategisch antwoord

Hier begint het spannend te worden. Op basis van ons gesprek stellen wij een strategie vast. Met deze strategie gaan wij het gewenste resultaat behalen. Tijdens het maken van de strategie stellen wij ook een planning op.

2. Stategisch antwoord

Hier begint het spannend te worden. Op basis van ons gesprek stellen wij een strategie vast. Met deze strategie gaan wij het gewenste resultaat behalen. Tijdens het maken van de strategie stellen wij ook een planning op.

2. Stategisch antwoord

Hier begint het spannend te worden. Op basis van ons gesprek stellen wij een strategie vast. Met deze strategie gaan wij het gewenste resultaat behalen. Tijdens het maken van de strategie stellen wij ook een planning op.

2. Stategisch antwoord

Hier begint het spannend te worden. Op basis van onsgesprek stellen wij een strategie vast. Met deze strategie gaan wij het gewenste resultaat behalen. Tijdens het maken van de strategie stellen wij ook een planning op.

3. Creatieve orkanen

Brainstormen en concept-tsunami’s. In deze fase gaan wij aan de slag met het concept en creëren wij de identiteit, website, campagne of ander product. Dit concept presenteren wij vervolgens met windkracht 10.

3. Creatieve orkanen

Brainstormen en concept-tsunami’s. In deze fase gaan wij aan de slag met het concept en creëren wij de identiteit, website, campagne of ander product. Dit concept presenteren wij vervolgens met windkracht 10.

3. Creatieve orkanen

Brainstormen en concept-tsunami’s. In deze fase gaan wij aan de slag met het concept en creëren wij de identiteit, website, campagne of ander product. Dit concept presenteren wij vervolgens met windkracht 10.

3. Creatieve orkanen

Brainstormen en concept-tsunami’s. In deze fase gaan wij aan de slag met het concept en creëeren wij de identiteit, website, campagne of ander product. Dit concept presenteren wij vervolgens met windkracht 10.

3. Creatieve orkanen

Brainstormen en concept-tsunami’s. In deze fase gaan wij aan de slag met het concept en creëeren wij deidentiteit, website, campagne of ander product. Dit concept presenteren wij vervolgens met windkracht 10.

4. Van concept naar realiteit

In deze fase maken wij het concept tastbaar. De ontwikkeling van een website, campagne of identiteit gebeurt hier. Tijdens het ontwikkelen houden wij nauw contact zodat het gewenste resultaat altijd blijft voldoen aan de gestelde doelen.

4. Van concept naar realiteit

In deze fase maken wij het concept tastbaar. De ontwikkeling van een website, campagne of identiteit gebeurt hier. Tijdens het ontwikkelen houden wij nauw contact zodat het gewenste resultaat altijd blijft voldoen aan de gestelde doelen.

4. Van concept naar realiteit

In deze fase maken wij het concept tastbaar. De ontwikkeling van een website, campagne of identiteit gebeurt hier. Tijdens het ontwikkelen houden wij nauw contact zodat het gewenste resultaat altijd blijft voldoen aan de gestelde doelen.

4. Van concept naar realiteit

In deze fase maken wij het concept tastbaar. De ontwikkeling van een website, campagne of identiteit gebeurt hier. Tijdens het ontwikkelen houden wij nauw contact zodat het gewenste resultaat altijd blijft voldoen aan de gestelde doelen.

4. Van concept naar realiteit

In deze fase maken wij het concept tastbaar. De ontwikkeling van een website, campagne of identiteit gebeurt hier. Tijdens het ontwikkelen houden wij nauw contact zodat het gewenste resultaat altijd blijft voldoen aan de gestelde doelen.

5. Het lang verwachte moment

De oplevering of lancering. Pas als wij gezamenlijk tevreden zijn zit onze taak erop. Natuurlijk blijven wij na oplevering met plezier meedenken over de volgende stappen.

5. Het lang verwachte moment

De oplevering of lancering. Pas als wij gezamenlijk tevreden zijn zit onze taak erop. Natuurlijk blijven wij na oplevering met plezier meedenken over de volgende stappen.

5. Het lang verwachte moment

De oplevering of lancering. Pas als wij gezamenlijk tevreden zijn zit onze taak erop. Natuurlijk blijven wij na oplevering met plezier meedenken over de volgende stappen.

5. Het lang verwachte moment

De oplevering of lancering. Pas als wij gezamenlijk tevredenzijn zit onze taak erop. Natuurlijk blijven wij na opleveringmet plezier meedenken over de volgende stappen.

5. Het lang verwachte moment

De oplevering of lancering. Pas als wij gezamenlijk tevreden zijn zit onze taak erop. Natuurlijk blijven wij na oplevering met plezier meedenken over de volgende stappen.